Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

poniedziałek, 18 lutego 2013

Zaczynamy...

Jak  każda kobieta  uwielbiam  biżuterię. Z  tegoż wręcz smoczego  umiłowania  wynikła moja nowa  pasja. Używam  do  tego  celu co  tylko  wpadnie  mi  w ręce. Żadne szklane  koraliki, sznurki,  rzemienie, włóczki czy  gotowe  półprodukty  nie  są  w  stanie zbyt  długo czekać  bezproduktywnie w  moim  kuferku rozmaitości:).

Nie ukrywam, że większość wyrobów  jest  przeznaczona  na  sprzedaż.

Niedawno, zauroczona  pracami Weraph , nauczyłam  się  robić  biżuterię  koralikowo-szydełkową i oto  wyniki:


,
Na sprzedaż


Bransoletka w  kolorze srebrnym z  połączenia szklanych metalicznych  koralików 2 mm i końcówek  do  wklejania  rzemieni. Długość 19,5 cm. Na sprzedaż.

Na sprzedaż





Bransoletka "płatki śniegu" zrobiona również ze szklanych koralików 2 mm.  Długość 19 cm. Na  sprzedaż.

Mam nadzieję  już  niedługo  znaleźć trochę  więcej  czasu  na  swoje  hobby :)
Tyle  na  dzisiaj...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz