Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 13 marca 2013

Piwna bransoletka

Przymierzałam się już  czas  jakiś  do  zrobienia  biżuterii  z byle  czego . Aż  pewnego  razu natknęłam się w przepaściach  internetu  na dziwne strony pokazujące nietypowe  drugie  życie  różnych  przedmiotów. Ramki z  widelców, szale z  rękawów, akwarium z telewizora- takie tam  bajery . Co  prawda ładnych  kapsli  nie udało  mi  się  znaleźć, ale zawleczki to  był  strzał  w  dziesiątkę ! Wszystkim  czynnie wspierającym  moje  zbieranie zawleczek -dziękuję :]


1 komentarz:

  1. Kiedy zobaczyłam pierwszy raz twoją bransoletkę pomyślałam WOW! Jak ty to zrobiłaś masz duży talent ^_^ ( zapraszam na mojego bloga i komentowanie, jak zobaczysz rowniez mam bloga od lutego)

    OdpowiedzUsuń