Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

niedziela, 28 kwietnia 2013

Czeskie koraliki Preciosa

Prawie  miesiąc  temu natknęłam  się u Weraph na informację  o akcji  Czeskiej firmy Preciosa Ornela.  Wystarczy  wypełnić  formularz




Prawie  zdążyłam  zapomnieć, że się  zapisałam. Aż  tu  pewnego  pięknego  dnia na  moim  stoliku  pojawiła  się  taka  oto  paczuszka z Preciosa Twin w  kolorze fioletowym:




Od  razy  rzuciłam  się  do  pracy i  odłożyłam  mój  wielki, średnio wychodzący  projekt i....



 Powstał  bardzo  dziewczęcy, kwiatuszkowy komplecik, a  chwilkę  później pasująca  do  całości  bransoletka.




Koraliki Preciosa Twin, których  jak  krążą  wieści było  1200 sztuk są dość  równe  i  miłe  w  pracy,  więc  na pewno  jeszcze kiedyś  do  nich  wrócę  :) A tu  jeszcze  zdjęcie  całości :]


4 komentarze:

  1. Jejcia jakie to piękne.... taki dziewczęcy ten komplecik. Gratuluję wykonania !

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki wyszedł, fajny kolor Ci przysłali!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszedł :)
    Zmobilizowałaś mnie do pracy!
    Niebawem i ja coś wykonam i nie omieszkam przedstawić na swoim blogu:)
    pozdrawiam i życzę kolejnych fajnych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczniutki komplecik:)Cieszę się,że do mnie trafiłaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń