Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

sobota, 11 maja 2013

Co ty, królu złoty?

No i  stało  się  xD  wydałam bransoletkę  zanim  zrobiłam  jej zdjęcia. A  taka  ładna  była. Ze  złotymi  akcentami :) Być  może  niedługo  stworzę  jej  siostrzaną  wersję  z  dodatkami  hematytowymi, a  teraz  pozostaje  mi  mruczeć  pod  nosem  dalej: "Co ty, królu złoty,
gdzie jest taka druga love? "

Tak na  moje własne pocieszenie wrzucam prostą bransoletkę z koralików  na  drucie  pamięciowym.

 A  już  niedługo zaprezentuje  moje wypociny z wikliny papierowej, ale w  tej  chwili schnie  na  nich  bejca, więc  nie  wyglądają  zbyt pokazowo.

1 komentarz: