Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

poniedziałek, 6 maja 2013

Czeskie koraliki Preciosa cz. 2

Ostatnio prezentowałam  moje  prace z  użyciem fioletowych koralików Preciosa lecz  z racji  tego, że mój  największy krytyk  bransoletkowy stwierdził iż cały  komplet  jest  jakiś  taki  monotematycznie  fioletowy, tym  razem  dorzuciłam  troszkę  czerni i  srebra. Wynik  możecie ocenić  sami



Ciekawy  i  prosty  wzór. Bardzo przyjemny  w wykonaniu i  pięknie  wyglądający  na  ręce. Nie  mogłam  dopasować  żadnego ładnego  zapięcia  więc  stworzyłam  własne  typu  toggle  i  bardzo  spodobał  się  mi ten mój mały patencik  :)

A tak wygląda cała  bransoletka:





4 komentarze:

  1. Małe jest piękne to przysłowie idealnie odzwierciedla ta sliczna bransoletke

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że proste, ale bardzo przyjemne dla oka. I te zdjęcia, gratuluję udanych zdjęć. rewelka

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudna, a zapięcie super:)

    OdpowiedzUsuń