Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

czwartek, 30 maja 2013

Liebster Blog- wyróżnienie

  Zasady działania  wyróżnienia:

"Liebster blog to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę.
Jest przyznawana blogom o mniejszej ilości obserwatorów, co daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób (informuje je o tym na ich blogu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie."





                                          Wyróżnienie otrzymałam od:
Rondo Art

Jest  mi  niezmiernie  miło  być  docenioną  w taki  sposób :)



2 zasady nominowanych blogów:
1. Podany blog nie dostał jeszcze nigdy wyróżnienia Liebster Blog 2. Podany blog ma mniej niż około 20/30 obserwatorów

Moje odpowiedzi :

1. Masz zwierzęta? Jeśli tak, to jakie? Opisz najśmieszniejszą sytuację z nim/nimi związaną.

Mam 3  koty i jednego wiekowego  owczarka. Najśmieszniejszą  sytuacją  było kiedy jeden  z moich  kotów (  całkowicie czarny) nauczył  się  biegać  na  dwóch  łapach i  biegnąć  w  ten  sposób, z rozczapierzonymi przednimi  łapami napadł  na  moich  gości po  czym  korzystając  z ogólnego  osłupienia  porwał  szynkę xD

2. Owoce, warzywa czy słodycze?

Zdecydowanie  owoce i  to  w  wielkich ilościach :)

3. W jakiej technice lubisz najbardziej tworzyć?

Lubię koralikowanie, ale także  hafty i decoupage,  do  którego  chcę  wrócić.

4. Co Cię inspiruje?

 Praktycznie  wszystko.

5. Co lubisz w innych blogach?

Niecodzienne  pomysły,  na  które  sama  bym  nie  wpadła.

6. Muzyka, którą aktualnie słuchasz to...

Polskie  piosenki z lat '60 '70 i  '80 oraz swing, najlepiej  nowoorleański.

7. Film, który utkwił Ci najbardziej w pamięci? I dlaczego?


"Zielona  mila" za  to, że  pierwszy  raz  film  przebił  książkę.


8. Jak byś była superbohaterem to jakie moce chciałabyś mieć? Jaki pseudonim byś nosiła?


Oto  pytanie nurtujące mnie całe  dzieciństwo. Kiedyś  doszłam  do  wniosku, że czytanie w myślach  jest zbyt  problematyczne tak  samo  jak widzenie  przyszłości, więc postawiłam  na błyskawiczną  regenerację i i.... i  dalej  nie  wiem  :)

9. Co lubisz najbardziej w zimie, wiośnie, lecie i jesieni?


Najbardziej  lubię:
-w zimie: zamiecie śnieżne, skrzypienie śniegu  pod  butami i ciepłą  czekoladę,
-w wiośnie: pierwszą  zieleń, ciepłe  deszcze, sadzenie w  ogródku i  rechotanie  żab,
-w lecie: śpiew ptaków, zieleń, arbuzy, zapach koszonej  trawy i burze,
-w jesieni: klucze  gęsi, grzybobrania i kolorowe  liście.

10. Z rana kawa czy herbata?


Z  rana  zdecydowanie nic. Rano  nic  nie  smakuje, ani  mi  się  robić  nie  chce  xD

11. Co  Chciałabyś  dostać?


Zestaw  lakierów do  decoupage.





Blogi które nominuję to:
(lista wciąż  uzupełniana w  miarę  poznawania  kolejnych)

1. Koralikowo
2. Pinkuart
3. Muliniane  cudeńka
4.http://mini-miniaturki.blogspot.com/
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.

  Moje  pytania:
1. O czym marzysz?
2. Jakiego motywu w  pracach nie lubisz?
3. Co chciałabyś  dostać?
4. Wymarzona podróż (miejsce i  wyjaśnienie  dlaczego)
5. Ulubiony film/książka/manga/anime
6.Założyłam bloga bo...
7.Jaki  masz  pomysł  na  sesje fotograficzną  z  sobą w  roli głównej?
8.Najnowsze postanowienie:
9.Nie mam czasu na hobby bo:
10.Ulubiony owoc/warzywo:
11. Gdy  byłam  mała to.... ( uzupełnianka- jedno  zdanie).

4 komentarze:

  1. gratuluję wyroznienia! Zasługujesz na nie w 100%!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj właśnie zauważyłam, że mnie wyróżniłaś. Ale jestem szczęśliwa. To na pewno zmobilizuje mnie do dalszej pracy. Dziękuję! ;))

      Usuń
  2. Ale fajny ten kot, pewno śmiesznie było jak tak na dwóch łapkach dopadł się do gości :)

    Zapraszam również do oddania głosu w ankiecie na temat niespodzianki do CANDY:
    http://rondoart.blogspot.com/2013/06/candy-obietnica.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do " Zielonej mili" chyba mogę się zgodzić, książka dobra, ale film powalający ;)

    OdpowiedzUsuń