Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

niedziela, 26 maja 2013

Wisiorki

A  właśnie, że  tak ! Poszerzyłam  swój  arsenał umiejętności  o  robienie  zawieszek do  naszyjników i  właśnie  to  teraz  pochłania  moje  nieliczne wolne  wieczory :)
O  dziwo idzie  mi przepięknie. Już  przy  drugim  wzorze nastąpiła improwizacja  ze skutkiem przepięknym.  Szkoda, że  nie  mam czasu  na  zrobienie  porządnych  zdjęć  przy  świetle  dziennym ( jak  się  o  to  postaram  to  wymienię zamieszczone  na  lepsze)

1) Przód pierwszego  wisiorka mierzącego 5,5 cm,  wypukły,  całkowicie  unieruchomiony w oprawie  ze szklanych  koralików
Prawdopodobnie  zostanie  prezentem  urodzinowym dla  mojej siostry



I jego  tył (   równie  reprezentacyjny  co  przód) :

2) Drugi  wisiorek, troszkę  mniejszy  bo  mający  5  cm
Urzekł mnie i  chyba  zostanie  ze  mną  już  na  zawsze :)

 Oraz  jego wymyślony  przeze mnie tył ( dodam  że pętelka  na  zawieszkę również  mojego  pomysłu różni  się  znacząco od modelu pierwszego)



Szkoda  jedynie, że  te  dyndadełka są  tak  strasznie czasochłonne... wymagają  prawie  trzykrotnie  większego  nakładu  pracy niż jednokolorowe bransoletki szydełkowo-koralikowe


Mimo to  nie  zamierzam się  zrażać i  będę  wesoło produkowała  następne :)

6 komentarzy:

  1. Co tu dużo mówić - przepięknie:) Im więcej się ich dzierga tym szybciej idzie, niedługo będziesz robiła o kilka w jeden wieczór!

    OdpowiedzUsuń
  2. robisz prawdziwe cudeńka, będę odwiedzać Cię częściej:) Pozdrawiam i dziękuję za udział w Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy wisor mi się najbardziej podoba :)

    Zapraszam po odbiór wyróżnienia:
    http://rondoart.blogspot.com/2013/04/liebster-blog-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wisiory! ;))
    Zapraszam do wzięcia udziału w candy na moim blogu:
    http://pinku-art.blogspot.com/2013/06/candy-candy-candy.html

    Pozdrawiam,Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne wisiorki ;) zapraszam w odwiedzinki na mojego bloga bądź na stałe ;)

    OdpowiedzUsuń