Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 12 czerwca 2013

Czerwonym zygzaczkiem wisior zdobiony

Dzisiaj krótko i  treściwie, bo  wiadomo, że  zbliża  się  sesja. Wciągnęło mnie robienie tych  "przecudownych  dyndadełek" tak więc  czas  na  następne:


Jeśli  spojrzy  się  na ten  wisiorek  z  boku  widać dość  mocno  czerwony  zygzak oplatający najbardziej zewnętrzne  czarne  koraliki :)
Na razie  wstrzymam  się  troszkę  z  dorabianiem  kolczyków, ale  ten  się  na pewno  jakiś  doczeka:)


Dziękuję  za  tak  liczne  odwiedziny na  moim  blogu ^.^

4 komentarze:

  1. Super wyszło, fajny zygzaczek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za tak przemiły komentarz :)
    Bardzo podobają mi się Twoje naszyjniki, zwłaszcza ten poprzedni. Są delikatne, ale i bardzo efektowne. Zabawnie się złożyło, że "głównym punktem programu" u Ciebie są bursztyny - tak jak i u mnie ostatnio ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności tworzysz:) Pozdrawiam i zapraszam do mojej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piekny wisior zeobilas ciekawa jestem jakie kolczyki mu dorobisz

    OdpowiedzUsuń