Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

sobota, 8 czerwca 2013

Miód z mlekiem

Dzisiaj  kolej  na następny  wisiorek,  który znalazł niezwłocznie  nabywczynię zaraz  po  dorobieniu pasujących  kolczyków :) Dodam, że  dzięki uprzejmości  pewnej  przemiłej osoby zdjęcia są nieporównanie lepszej  jakości i  bardziej  artystyczne xD



A  tutaj  już  z  kolczykami :) Sam  wisiorek mierzy około 5,5 cm  za  to  kolczyki  to  doprawdy malutkie  zgrabniutkie kuleczki około 1 cm. Z całego kompletu  jestem  niezmiernie  dumna więc  niedługo  pojawi się  zapewne kolejny :)



6 komentarzy:

  1. TĄ SZCZĘŚLIWĄ OSOBĄ JESTEM JA.tak MI CUDNIE DOPASOWAŁA MONIKA DO MEGO ŁAŃCUSZKA ZE JESTEM ZADOWOLONA IZ SPEŁNIŁO MI SIĘ MARZENIE.tE DZIEŁA SA CUDNE.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ja karmelek, bardzo smakowicie:) komplecik wyszedł bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny komplecik bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny komplecik, przyjemne dla oka kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I powinnaś być dumna bo komplet śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplet w miodowo złotych kolorach. Nie dziwi mnie fakt,że tak szybko znalazł właścicielkę :)

    OdpowiedzUsuń