Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 19 czerwca 2013

Nowe dobre rzeczy :)

Niedawno  nauczyłam  się pleść z papierowej  wikliny i  już  cierpię  na  niedobór  materiałów (gazet wszelakich i tekturek) ale  na  szczęście  udało  mi się skończyć "ćwiczebny" koszyczek.  A  czemu  taka nazwa? Bo denko  całe  wyplatane, do  tego  na  ścianach  użyte  dwa  rodzaje  splotów czyli zebranie  wszystkiego  co  zaobserwowałam dzisiaj w  przepaściach  internetu.






Jak  na  pierwszy  raz nawet  równo, poszerzanie  wyszło ładne  chociaż  jak  stwierdziła  moja mama "taki  śmietnik  Ci  wyszedł  jak  pobejcowałaś" więc  chyba  niepotrzebnie  zamalowywałam  gazeciane  wzory  :)


6 komentarzy:

  1. Nie no dlaczego śmietnik? Z resztą przeznaczenie znaczenia nie ma. Koszyk jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na rozdanie u mnie :)
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/06/drugie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na pierwszy raz to wypleciony bardzo ładnie :) trzymam kciuki za dalsze prace :)
    dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam blogerów i blogerki z województwa kujawsko-pomorskiego na fanpage stworzony specjalnie dla nich.
    Będą tam pojawiać się informacje o spotkaniach, zlotach i innych blogerskich wydarzeniach. W dodatku każdy sam może dodać post, także to fajna okazja do promowania własnego bloga
    adres: https://www.facebook.com/blogerkiKP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będę zerkać na stronę :) fajna inicjatywa

      Usuń