Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

poniedziałek, 29 lipca 2013

Czarno-złota

Miała być  dla szykownej starszej  Pani, ale ta Pani okazała  się  bardziej żywiołowa niż mogło by  się  zdawać i do  swoich wesołych i kolorowych  kreacji zażyczyła  sobie jagódkową bransoletkę:) Wiwat  młodzi  duchem!

Drobnica 1,5 mm. Zapięcie niemetalowe kombinowane. Bransoletka  bardzo subtelna, bo o małej  średnicy  przekroju.


Eh... kończą  mi się  koraliki , a tu zamówienie nie  przychodzi.... Co  za ból... Weltschmerz po prostu....


5 komentarzy:

  1. Kończą mi się półfabrykaty, właściwie skończyły się końcówki i zapięcia i nie mam funduszy na zakupy, to też ból ;)
    Podoba mi się ten wzór, w połączeniu z tymi kolorami wyszło bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, a zapięcie bardzo mi się podoba, inne niż wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna!
    Dziękuję za udział w moim candy, powodzenia.
    Pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń