Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 17 lipca 2013

Jagódka

I  znów  zaczynam prezentować  swoje  dziełka :) Troszkę  się  ich  nazbierało  więc  spokojnie mimo braku koralików posty mam napisane  do końca  miesiąca  xD. Pokończyły mi się skubane :(, bo teraz  mam w końcu więcej czasu na  hobby. Pozostawało mi tylko po parę  sztuk koralików  różnych  kolorów, faktur i wielkości więc nie  wiem  co  z nimi  zrobić.

Jagódki pośród krzaczków w  moim  koralikowym  świecie  wyglądają  właśnie tak:






Dwa odcienie  zieleni 2  mm + magatama matallic nebula 4 mm ( cudowny kolor,  zresztą  jak  wszystkie nebula;). Bransoletka znalazła  już urzeczoną lekkością splotu właścicielkę.

4 komentarze:

  1. Jagódki pierwsza klasa! Jak nie wiesz co zrobić z koralikowych niedobitków, to nawlecz je na nić i wydziergaj bransoletkę, takie miszmaszowe są najfajniejsze:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bransoletka wygląda bardzo delikatnie.
    Dziękuję za udział w mojej rozdawajce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kolor, musi genialnie wygląda na nadgarstku:)

    OdpowiedzUsuń