Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

sobota, 20 lipca 2013

Się w końcu dzieje w Bydgoszczy!

Nareszcie!
 W końcu!

W  Bydgoszczy (  wzorem np. Poznania) powstała grupka utalentowanych wszelako, która  się  spotyka  w celu  poznawania nowych technik, wymiany  doświadczeń i materiałów :) Np. zajmujemy  się  (  bo  oczywiście  nie  opanowałam  się  i  dołączyłam do  zacnego  grona) koralikowaniem, decoupagem, scrappowaniem, szydełkowaniem, robieniem na  drutach, frywolitką i rożnymi haftami, a  nasze  spotkania i  grono są otwarte  na  nowych  członków.
Nawet nie  wiecie  jak  się  z  tego  cieszę!

Tak  się  cieszę, że  aż pokaże następnego  czerwonego zwyklaczka. Tym  razem  wersja z przedłużką.


4 komentarze:

  1. Super sprawa! :) Sama chetnie dołączyłabym do takiej grupy, jednak do Bydgoszczy mam spory kawał drogi :).

    Pozdrawiam cieplutko :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, taka soczysta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że nareszcie! Szukałam, szukałam aż znalazłam Was! Zobaczymy czy się sobie wzajemnie spodobamy, mam nadzieję dołączyć na najbliższe spotkanie :-)

    OdpowiedzUsuń