Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 3 lipca 2013

Sklepik

Dzisiaj  przygotowałam całkiem ładne  pudełeczko biżuterii, która  będzie  wystawiona  w  jednym  z zaprzyjaźnionych  sklepów. Ciekawe co też z tej  współpracy  wyjdzie?  Ceny  są  moje,  bez  marży  sklepu.



A  to mój  sąsiad, który  trenuje  sobie wznoszenie  się  nad  tym  łez  padołem  i  ciężkie  do  niego  powroty kilka  razy  dziennie i śmiesznie  przy  tym  hałasuje dmuchawą :3





6 komentarzy:

  1. Widzę ze sprzedajesz po kosztach..... choć na czekoladę weź za to ;))). Wiesz, wkurza mnie to, ze każdy mlaska jakie piękne , jakie piękne, a najchętniej to każdy za darmo by chciał.... Ostatnio miałam stoisko na festynie u mnie w gminie i zainteresowanie było, ale podszedł jeden pan i zapytał co za darmo może dostać? Bezczelność nie zna granic. A gdzie nasz czas? gdzie cały materiał ? gdzie serce , które się w to wkłada? Już nie mówiąc o tym że w całym świecie drugiego takiego nie znajdziesz.... Życzę Ci żeby wszystko poszło wtrymiga i byś mogła rozwijać swoją pasję :)))) buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, gdybym chociażby policzyła każdą godzinę spędzoną przy robieniu jakiejś pracy i doliczyła to do ceny to niczego bym nie sprzedała i nie zwróciło by mi się nawet za koraliki. Smutne, że czas wkładany w wykonanie rękodzieła nie jest doceniany i odpowiednio "odpłacony". Nie wspominając nawet o czasie włożonym w poznanie danej techniki czy cenie samego pomysłu.

      Druga sprawa, że jak więcej osób będzie znało moje prace i będę miała wyrobioną opinię, to będę mogła podwyższyć ceny :)

      Usuń
  2. Takie cuda rozejdą ci sie jak świerze bułeczki. Twoje prace są przepiękne, mają to 'coś'

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko spakowane w mig zostanie rozsprzedane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia - mam nadzieję, że te cuda sprzedadzą sie w mgnieniu oka:) Podziwiam ekstremalną pasję sąsiada:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! Początki niestety bywają niełatwe. Masz śliczną biżuterię, a takie ceny na pewno zachęcają. Pewnie, tak jak piszesz, z czasem będziesz mogła podnieść je na bardziej adekwatne :)

    OdpowiedzUsuń