Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 28 sierpnia 2013

Jarzębina, orzechy laskowe i kasztan

Najbardziej z jesienią kojarzy mi  się jarzębina i orzechy laskowe :)
fot. Thinkstock

Dlatego  właśnie na wyzwanie kreatywnego kufra powstał taki właśnie naszyjnik:



 Naszyjnik wykonany ściegiem tubular herringbone, który bardzo  polubiłam. W środku opleciony drobnymi koralikami szklany kaboszon, który z tyłu podszyłam  prawdziwą skórą.

(Jak  zauważyła  jedna z komentatorek kaboszon ewidentnie  przypomina kasztana xD.)

 Długość naszyjnika 64 cm. Wielkość wisiorka: 5 cm długości i 4 cm szerokości.


Oficjalnie zgłaszam moją pracę  na wyzwanie Kreatywnego  Kufra.


Ps.Zaraz  wrzucam  ją do Srebrnej  Agrafki :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, oczywiście powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kaboszon wygląda jak kasztan, świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh xD jak tak teraz na niego patrzę to rzeczywiście

      Usuń
  3. Piękne skojarzenie z jarzębiną

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę wygląda jak kasztan. Piękna praca, życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. ten naszyjnik jest naprawde, naprawdę cxudowny......
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń