Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

wtorek, 27 sierpnia 2013

Must have

Nie  wiem  jak  to  sie  dzieje, ale  mimo  że  mam całe  pudełko wspaniałości, których  jeszcze nie  prezentowałam, to nie  mam co  pokazać  na  blogu :/ Albo  brakuje  mi  znów końcówek o  specjalnej  średnicy lub  kolorze, albo od  razu  jak chwycę  aparat to zaczyna  być  pochmurnie i z dobrych  zdjęć  nici. Dzisiaj z 90 nieudanych  zdjęć pokaże  dwa  znośne  xD

Jednak  co  by  nie  powiedzieć czerwone  kolczyki  to tradycyjny must have każdej  kobiety :) Dlatego powstały od  razu  dwie  pary. Po co? Nie  mam  pojęcia. Jedne  na pewno dla  mnie.





Ps. Kurde  przegapiłam wyzwanie na  które  specjalnie  przygotowałam długaśny lariat ;/ Bez sensu.

3 komentarze:

  1. Piękne...takie bardzo eleganckie....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, najbardziej ze wszytskich uwielbiam właśnie czerwone :) Czyli jestem prawdziwą kobietą :)))

    OdpowiedzUsuń