Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

niedziela, 4 sierpnia 2013

No cóż...

No  cóż.... Współpraca  ze sklepem mi nie  wyszła,  więc  zwinęłam  swój interes i  tyle.  Teraz  zastanawiam  się  czy  dołączyć  do  Srebrnej Agrafki czy  próbować  na  własną  rękę prowadzić  drugi  blog zajmujący  się  sprzedażą. Wszelkie  wasze  porady  w tej  kwestii są  mile  widziane!

A  teraz żeby  post  nie  był  taki  nieciekawy-mój  nowy dodatek  do podróżnego  pudełeczka :)
Ponieważ  mam  zwyczaj  wysypywać  koraliki na jakiś  materiał żeby  mi  nie uciekały po  całym  biurku, przewiduję owocną współpracę :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz