Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

wtorek, 20 sierpnia 2013

Prezent

Nadchodzi taka  chwila  dla handmadowca, że  biedak nie  wie co ma dać  komuś na  urodziny. Bo np. ten ktoś  jest  dziewczynką zakochaną wyłącznie w neonowych kolorach, Monster High i szczurach. No i wtedy trzeba kombinować.... Z tejże kombinacji powstała mała  bransoletka z "uznanego za najładniejszy koloru koralików".



 I szczur-brelok  mojego  pomysłu  xD





4 komentarze:

  1. W sumie to całkiem sprecyzowane zainteresowania, ja mam kuzynkę: lat 13, książek nie czyta, konkretnych zainteresowań nie stwierdzono. To jest dopiero prezentowy kłopot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż zapomniałam dopisać, że szczur jest zupełnie urzekający :D

      Usuń
  2. Szczur jest rewelacyjny ! gratuluję pomysłu i wykonania

    OdpowiedzUsuń