Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 14 sierpnia 2013

Są bigle jest zabawa

Niedawno  dotarły  do mnie  moje  zamówione  półprodukty i koraliki  więc  będę  szalała!
A  tutaj parę zdjątek  zrobionych  wcześniej  kolczyków,  do  których  złośliwie  zabrakło mi biglii...





 A  tu zdjęcie zbiorcze :)  Wszystkie  wykonywane  na  wypełnieniu z kuleczek akrylowym 8 mm. Niebieskie są  z dwóch  rodzajów  koralików  różniących  się wielkością  i odcieniem i  zostaną  ze mną już  na  zawsze :)


2 komentarze:

  1. Fajne kuleczki, też nie lubię gdy mi czegoś brak i to akurat wtedy, gdy jest potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piękne! Jestem po wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń