Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

czwartek, 1 sierpnia 2013

Ważkowo

W moim ogródku, nad  oczkiem, ku  radości  kotów  zamieszkała  ważka :)  O  ile  mi jej  nie  upolują  to zanosi  się, że  będę  ją  częściej widywała. Z  tej racji dzisiaj ważkowe  bransoletki :)


Jak  widać bransoletka z koralików 2 mm benzynki i dodatek koralikowy  charms ważka.



Ważkę  można swobodnie przemieszczać, ale  nie  należy  się  obawiać  że  zsunie  się  z  odpiętej bransoletki :) A by  ją zdjąć  wystarczy odpiąć jedno z  kółek.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne bransoletki:) Miło mi poznać nową osobę:) dziękuję za udział w mojej zabawie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne te bransoletki. Ja nareszcie się nauczyłam szydełkować takie cuda, ale nadal podziwiam u innych, bo każda inna, a wszystkie warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nominowałąm cię cie do TVBA

    http://koralikowomi.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyne ważki jakich się nie boje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna <3
    Dla przyjaciółek wręcz idealna <3

    OdpowiedzUsuń