Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

poniedziałek, 16 września 2013

Kolczyki wachlarze

Próbowałam zrobić  kolczyki na  podstawie  dość  felernego tutoriala słabej  jakości i z  tego  wszystkiego powstały  zupełnie  inne  kolczyki. Wzór i pomysł  splotu mojego  własnego  autorstwa. Robi się je 20 min i to jeszcze wliczając  przerwę na herbatę  xD:) Kolory to  jedne  z najczęściej  przeze  mnie  noszonych- hematyt, srebro i czerń. Od  razu  powstały  dwa  komplety.


Już w  środę  kolejna porcja biżuterii w podobnej kolorystyce :)

1 komentarz:

  1. Piękne kolczyki :), wystrój bloga również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń