Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

niedziela, 1 września 2013

Lariat ważkowy z jadeitem

Pierwszy lariat. Bardzo  udany :) I bardzo  szykowny. Szkoda, że przegapiłam  wyzwanie  na które  go  przygotowałam.

Koraliki benzynki różnokolorowe z przewagą odcieni  zieleni. Lariat o  długości 64 cm + 2 cm zawieszek. Długość  reguluje  się  przesuwając opleciony  zielony  jadeit, który od tyłu podszyty jest  prawdziwą skórą. Kamień  wraz z  oplotem można zdjąć. Idealny do sukni wieczorowej jak i  do koszuli.

 Jestem z niego  tak  zadowolona, że na pewno  powstanie kiedyś kolejny.



6 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszedł. I widzę zdjęcia też są lepsze, jedynie co, to bym ostatnie zdjęcie ciut rozjaśniła... ale naprawdę piękny ten lariat ! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lariat...hmm,nie wiem co to jest niestety,bo bizuteria nie jest moją dziedzina,ale widzę prześliczny naszyjnik w pięknym kolorze;))
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny lariat w cudnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity pomysł, piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo uradowana, że projekt się podoba ^^ już niedługo zapewne pokuszę się o jeszcze jeden w innej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, no i te świetne kolory:)

    OdpowiedzUsuń