Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

poniedziałek, 30 września 2013

Pierwsza taka bransoletka

Zbliża  się  piździernik  i z  tej  racji  ruszyły (jak  co  roku) moje  ambitne  plany :)

Do końca  roku przeprowadzę  się  zupełnie ze Srebrnej Agrafki na Etsy. Stąd  też,  jak  niektórzy  zauważyli, zmiana nazwy  bloga i moja.  Ze Srebrnej Agrafki jestem niezadowolona chociaż  może  to wyłącznie  moje  odosobnione  odczucia. Co do obsługi i zaplecza  nie  mam żadnych  zastrzeżeń, ale  odniosłam  wrażenie, że klientów jest  tam jak  na  lekarstwo, a cały  ruch na  stronie  generują sprzedający. Jako  że nieskuteczny pomysł  należy  po jakimś  czasie  porzucić, a teraz  na  ETSY można  dostać (po otrzymaniu zaproszenia od już istniejącego sklepu) 40 darmowych pozycji do wystawienia, nie  pozostało mi nic  innego  jak  spróbować.  Mam nadzieję, że  w końcu  moja  sprzedaż się trochę  bujnie do przodu.

Żeby nie  było, że nic  nie  robię :



Bransoletka zrobiona  wg. nowego pomysłu :)
Czarny marmur, koraliki, skóra. Całość bardzo udana, ale przy następnej  takiej nauczona  doświadczeniem zmodyfikuje tył :)


A teraz czas na  inne postanowienia  :) Pa

9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł... Pięknie się prezentuje. Wg mnie w ramach przenosin powinnaś jeszcze popracować nad zdjęciami.... wszak po troszę sprzedaje się najpierw zdjęcie.... aaaa właśnie wiesz na blogu http://miracolopiccolo.blogspot.com/p/poradnikjak-fotografowac-bizuterie.html masz porady. Nie wiem czy znasz Caterinę. Cudeńka robi i z koralików i aparatem :))) polecam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam poradnik :) ciężko mi ostatnio zrobić lepsze zdjęcie bo zazwyczaj dobre światło naturalne ( o ile w ogóle ) jest krótko i i tak muszę się posiłkować programami do obróbki grafiki. Ale w mej walce o lepsze zdjęcia nie ustanę mimo to :)

      Usuń
  2. A pewnie trzeba próbować. Bransoletka super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym Cię zaprosić do grupy dyskusyjnej o hand-made na FB: https://www.facebook.com/groups/artstop/

    Wpadnij na pogawędkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Ostatnio bardzo mi się podobają takie bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna bransoletka:)
    Masz rację,że zdecydowałaś się na przeprowadzkę.Ta strona moim zdaniem padnie prędzej czy później,bo nie dzieje się tam kompletnie nic.
    Powodzenia Ci życzę;)

    OdpowiedzUsuń