Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 11 września 2013

Śmietniczek

Postanowiłam  zrobić  dla siebie  całkiem  sporych  rozmiarów  śmietniczek pod  wymiar  do mojego  pokoju. Tak w  ramach  wprawki, bo jeszcze daleko mi do doskonałości w  tej  dziedzinie. Tak więc ukręciłam wiele, wiele, wieeeeele  rurek i  przystąpiłam  do  dzieła. Nie  chciało mi się  wyplatać  dna  więc  jest z dykty xD I nie  powiem, że jestem bardzo  dumna  ze  splotu  kończącego, bo  ja go  wymyśliłam z  lenistwa  Wysoki Sądzie! Zostały  za  krótki  rureczki,  wiec  kombinowałam  tak  długo,  aż  się  splot  z nich trzymał  kupy i  był  regularny.




8 komentarzy:

  1. Czyśbyś studiowała prawo??? No to taki śmietniczek się przyda ! ! ! :D podziwiam ogrom pracy... a jak Ty to zrobiłaś? nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuję budownictwo xD Dlatego następna praca powstanie z kartek z moimi obliczeniami :)

      Usuń
  2. Toż to cudo koszyczek, w porównaniu z moimi wypocinami ... też mam kłopot, bo za krótkie rurki zostały i co dalej? Jeszcze jestem w fazie myślenia nad zakończeniem tego pierworodnego nibykoszyczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny, widziałam już takie i zastanawiałam się czy nie wykonać, ale nie mam za dużo zdolności manualnych, no i brak mi cierpliwości.

    marzenia-natropieszczescia.blogspot.com- Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko jak na pierwszą pracę z papieru to koszyczek jest wspaniały.
      Następne będą jeszcze ładniejsze.
      Też mam ukręconych dużo rurek,
      tylko nie wiem kiedy się zabiorę za plecenie.

      Usuń