Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

czwartek, 31 października 2013

Ćwiczenie czyni mistrza

Celem rozgrzewki zrobiłam  całkiem udany naleśnik z  czarnej  modeliny, a że nie  wiedziałam  co jeszcze uczynić, to dodałam inne  kolory i tak  w ramach  poćwiczenia techniki ( co by tak łatwo nie  było), dorzuciłam parę pionowych ( przynajmniej w  zamyśle) kresek.



Wyszedł dość ciekawy  komplet czego niestety nie  można  powiedzieć  o zdjęciach  :/ przeklęte zachmurzenie.

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł, bransoletka wygląda świetnie, troszkę mrocznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komplet;)Kolorystyka swietna.Nawet nie przypuszczałąm,że fiolet będzie tak świetnie pasował do czerwieni;)

    OdpowiedzUsuń
  3. komlecik wyszedł ci swietnie.....troche pokombinowałas a efekt jest super:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super efekt! Świetna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń