Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

sobota, 19 października 2013

Psia kość!

Pisałam już o nieszczęśliwym  wypadku z białą  modeliną, która jednak  okazała się  transparentna. Zanim  to jednak  wyszło na  jaw  postanowiłam ulepić zupełnie bezinteresownie figurkę  psa. Koniecznie huskypodobną.
Ale  mimo dwóch  prób  wyszło rodem stąd :

"– Rasowy?
– Poczwórnie.
– To znaczy, że jak?
– Znaczy nogi jamnika, morda buldoga, uszy wyżła, ogon owczarka – a razem, uważasz pan, mój pies."
Autor: Stefan Wiechecki, Ja chcę „Bukieta” 


No cóż, braku talentu się nie ukryje :P




A teraz dla  gimnastyki mięśni  twarzy-głupie  kawały:

W nocy żona budzi męża:
- Słyszysz? Ktoś się do nas włamuje!
- To co mam zrobić?
- Idź obudź psa!


Po podwórku biegają buldog, mops i pekińczyk.
Na balkonie siedzi jamnik.
-Te, jamnik, chodź z nami pobiegać - mówi buldog.
-Moi państwo wyszli i zamknęli mnie w domu. - na to jamnik
-To skacz! - mówi pekińczyk.
-Tak, żebym miał taką mordę jak wy?!

Rozmawia dwóch policjantów i jeden mówi do drugiego:
- Co to za pies?
- Jamnik
- Myślałem, że przyprowadzisz psa policyjnego?
- Widzisz... on jest tajniakiem...




8 komentarzy:

  1. Ten piesio jest przesłodki...i nie mów mi tutaj o braku talentu, bo masz przeogromny:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak talentu? Ten psiak wyszedł świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Psiak ma w sobie coś niezwykłego :) Opowiem te dowcipy moim jamniorkom. Zobaczę czy spodobają im się

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem udany egzemplarz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń