Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 2 października 2013

Sakura

Jako, że  jestem   pasjonatką japońskich  sztuk walki  ( a już  niedługo poduczę się  dwóch  kolejnych ) , nie  mogłam obojętnie przejść obok TAKIEGO TEMATU! Specjalnie na wyzwanie Kreatywnego Kufra powstał naszyjnik SAKURA (kwiat wiśni)



Zawsze  chciałam wykorzystać ten  wzór, ale  jakoś wizja męczarni nawlekania tysięcy koralików skutecznie mnie  przed tym  powstrzymywała. I istotnie  była  to  męczarnia :) Dopiero później szydełkowanie  ukośnikiem to była prawdziwa  przyjemność.




Wzór na  10 koralików  w  rzędzie. Dzięki zastosowaniu ukośnika o całe  niebo lepiej układa się  na  szyi. Zapięcie kombinowane z ozdobną kuleczką.




Wzór dość prosty i subtelny, ale aż promieniujący esencją Kraju Kwitnącej Wiśni.

6 komentarzy:

  1. Ten wzór super prezentuje się na nieregularnych koralikach, które wybrałaś! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna, wzorek oryginalny, powodzenia w konkursie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda, życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mnie też się podoba wisior i ukośnik.
    Orginalny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ale to bardzo mi się podoba ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń