Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

wtorek, 29 października 2013

Smok

Ostatnio zobaczyłam na jakimś  portalu galerię  laski (?) która  robi boskie  smoki z modeliny.  Zapragnęłam  koniecznie dodać  coś  od  siebie  do tego tematu. Ale  niestety nie umiem  ulepić  nawet  porządnych  łap, więc powstał  taki  oto  wisiorek:



Żeby mój  "wypadek" z białą modeliną  transparentną nie  wyglądał na  gołosłowny, tu  jest  zdjęcie sprzed wypiekania:


5 komentarzy:

  1. a ja sobie myślę kto to chichi ;) a już wiem ;) Bardzo ciekawe wykonanie wisiorka, super ;)
    dziękuję za udział w candy

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny:) dziękuję za udział w mojej zabawie- Candy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz,ze nie umiesz ulepić łap,a ja mam nawet problemy z prostą kulką;))
    Smoczysko nawet bez łapek wygląda ślicznie;)
    Dzięki za udział w moim candy;)
    Pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wygląda jakby spał ;) bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń