Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

niedziela, 27 października 2013

Wisiorek z modeliny

Dzisiaj krótko,  acz treściwie. Kwiecisty wisiorek lepiony z  modeliny. Zamiar mój  był taki,  żeby  to  były bzy, ale  zamyśliłam  się  na  moment  i nie  wyszło :)


Jeśli którakolwiek z was  myślała  o założeniu  konta  na  ETSY , ale nie  chce  płacić  za  wystawianie przedmiotów, to zapraszam do  skorzystania z mojego  zaproszenia (wyśle wam je  na  pocztę) :)

Dostaniemy (wy i ja) po 20 darmowych wystawień przedmiotów !!!
 
W razie pytań pisać - chętnie  odpowiem na  pytania i pomogę.

1 komentarz:

  1. swietny wisiorek...i mimo innego załozenia wyszedł swietnie:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń