Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

piątek, 25 października 2013

Zdmuchnęła mnie ta jesień całkiem...

Nic  tak  nie  sprzyja  zadumie  jak  jesień :) I mimo, że  zazwyczaj gardzę poezją ( w tym momencie pewnie  moi wszyscy poloniści łapią się  za głowę, a co najmniej jeden rzuca tonem bardzo wyniosłym jakąś pełną  pogardy  uwagę  ) :

""Nic nie mam
Zdmuchnęła mnie ta jesień całkiem
Nawet nie wiem
Jak tam sprawy za lasem
(..)
Nic nie mam
Tylko z daszkiem nieba zamyślony kaszkiet
Nie zważam
Na mody byle jakie (...)""




Genialna wersja śpiewana:

http://www.youtube.com/watch?v=3ePQM0f4Jz0

5 komentarzy:

  1. Moniko przepiękny naszyjnik.
    Czekamy na Ciebie w STREFIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wybieram się już.... i wybieram... i zawsze jakoś coś staje mi na drodze ^.^ Ale może już następnym razem mi się uda :)

      Usuń
  2. śliczniutki komplecik:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ cudeńko - liście wyglądają jak skrzydła motyli :) Dziękuję za udział w candy - życzę powodzenia w losowaniu :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń