Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 13 listopada 2013

Sezon chorobowo-ciemnicowy

Ostatnio  ( prawie  tak  jak  wszyscy w  moim otoczeniu) byłam  chora,  a  co  za tym  idzie  zaniedbałam  się  troszkę  z  radosna  twórczością. Jakby  tego  było  mało,  musiałam  ominąć  kolejne bydgoskie  spotkanie hand made :/ Mam nadzieję, że  na  następne  w końcu  dotrę.

Dlatego Grypo mówię  ci STOP

Ale ogólnie  to  mam gorszy  problem. W ogóle  nie  chcą  mi  wychodzić zdjęcia! Jest  za ciemno i  nawet oświetlenie  z lampy  niewiele  pomaga (  a  w sumie  psuje bo jest chorowicie żółte). Próbowałam rożnych  tricków i  ustawień, ale albo przekłamuje  bardzo  kolory, albo zdjęcie  wychodzi  za ciemne. Niestety jak widać nie mam do tego  smykałki. Jak wy sobie radzicie ze  zdjęciami przedmiotów zimą w  pomieszczeniach? Będę  wdzięczna  za porady.


Ostatnio  dostałam (podobno, ale  nie wygląda mi to w ogóle) agat i nie  opanowałam  się żeby  go  nie przerobić  na  surowy, ale  śliczny wisior.



2 komentarze:

  1. piękny wisior, zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właściwie jakoś nie widzę różnicy w zdjęciach letnich i zimowych i nawet wolę jak słońce nie wali do okien.
    Powiem Ci,że ja prawie wszystkie zdjęcia robię na podłodze;)Znalazłam swoje najlepsze miejsce i tam mam sesje;)
    Blisko okna,ale niezbyt bisko,nigdy pod światło.Staram się tak obracać,żeby było jak najmniej cienia.
    Czasami włączam górne światło.Mam halogeny,więc one w miarę równo oświetlają całe pomieszczenie,nadając taki blask.Jeśli jest szaro i buro,a mam małe przedmioty,na przyklad koczyki,to biorę kartkę i idę na parapet okienny.
    Wtedy też uważam,żeby absolutnie nie kierowac aparatu pod okno,tylko cykam centranie z góry,w pionie.Nie ma cieni,a zdjęcie ma w miarę zbizone kolory.
    Pewnie,że moje zdjęcia nie są profesjonalne,ale my przecież jesteśmy rękodzielnikami,a nie fotografami;))
    Pozdrawiam i zdrówka życzę;)

    OdpowiedzUsuń