Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 20 listopada 2013

Zamówienia świąteczne cz.2

Jeszcze długo  będę  was  męczyć, bo  dużo  mi jeszcze zostało do  zrobienia xD
A takie wstawianie  jest motywujące. Taka  interaktywna deklaracja, że się zdąży  na  czas  oddać  zamówienie do rąk  klienta mimo, że  ma  się  pełne  ręce  roboty

Moja  propozycja nr 2

Grubaśny zielony naszyjnik

Na pewno tak  jak  i  poprzedni wspaniale  będzie wyglądał  z wszelkiego  typu  gorsetami i  koszulami :)



Niestety znów  nici z mojego udziału w  spotkaniu hand made  w Bydzi :/ Cały dzień będę siedziała na  uczelni i słuchała o zagęszczaniu gruntu pod autostrady wybuchami.

3 komentarze:

  1. Mi też chodzą po głowie takie jednokolorowe świąteczne sznury, tylko czekam na wolną chwilę.
    Czekaj, zagęszczanie gruntu, przepraszam, czym? ;)

    OdpowiedzUsuń