Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

poniedziałek, 16 grudnia 2013

CANDY :)

Całkiem  niedawno  walczyłam  dzielnie  ze sporym  wyzwaniem,  jakim  było doprowadzenie do  stanu  używalności,  pewnego  intensywnie użytkowanego  przedmiotu :)

Wtedy  też powstał  pomysł ogłoszenia konkursu z rozdawajką- jaką to właściwie  rzecz naprawiałam.




Zasady  są  proste:
1. Umieść podlinkowany  baner na  swoim blogu/fb  ( osoby nie  posiadające bloga,  proszę o maila).
2. Odpowiedz pod  postem na  pytanie  konkursowe.
3. Będzie  mi miło, jeśli  zostaniesz  moim  obserwatorem, ale  nie  jest  to warunek  konieczny.
4. Candy trwa do 12.01.2014.
5. Nagroda  zostanie przyznana w drodze losowanie, ale żeby było  sprawiedliwie:

Każdy zapisany otrzymuje jeden los! Ale...
PIERWSZA OSOBA UDZIELAJĄCA POPRAWNEJ  ODPOWIEDZI OTRZYMUJE 3 LOSY!!!


 Pytanie  konkursowe - Co takiego widnieje na  zdjęciach ( jeszcze nie naprawione)? Odpowiedź "parkiet" się  nie  liczy :P




Nagrodą będzie drobny upominek składający  się  z mojej radosnej, koralikowej twórczości i pewien drobiazg z następnego postu :)

34 komentarze:

  1. Jak dla mnie to jest pas narzędziowy, pomocnik kuchenny :) Obserwatorem jestem, baner na blogu wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pas pomocniczy jest to na pewno, ale moim zdaniem nie pas kuchenny tylko pas na pędzle, sama miałam podobny gdy malowałam.
    Obserwacja oczywiście jest jako Kontrowersyjna ;)
    Banner na blogu również jest http://challenge-accepteed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przybornik na smary do nart:) Banerek na blogu. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. co to jest?pas?na trzy smartfony,ale kto tyle ich ma???cha,cha!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bernadetaaa@interia.pl
    udostępniłam na fb https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1449646991922842
    przybornik

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest to pas na wielkie ściągi:p Żartuje. Obstawiam pas na wszelkie kraftowe 'narzędzia'.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie :) zgłaszam się, chociaż muszę się chwilę zastanowić cóż to jest...
    banner już dodany na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    obserwuję jako Izu
    hmm
    myślę, że to granatowy pas na narzędzia szerokiego zastosowania :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obstawiam, że to pas na narzędzia :-P
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadłam z rewizytą, z chęcią wezmę udział w Twoim candy. Myślę, że tajemniczy sprzęt to organizer biodrowy na dokumenty:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to wygląda to na jakiś organizer kelnerski / barmański :)
    banerek http://zaczarowanyswiatgosi.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że to pas władcy telewizora, idealny na 3 piloty:P
    Zapisuję się, obserwuję i banner wisi na kuffart.blogspot.com:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Na candy się zapisuję :).

    Może, to jest przybornik kuchenny ala fartuszek :). A do naprawienia jest basek.

    OdpowiedzUsuń
  13. szelkowy przybornik na narzędzia :)
    przyłączam się do zabawy, baner na blogu http://blog.decorre.pl/
    oraz zapraszam na zabawę u mnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. O ja ... ja jestem bardzo chętna na te wspaniałości Twoje. :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. witam.no trudno mi zgadnąć,nie miałam okazji takiej rzeczy widzieć,może faktycznie przybornik szelkowy ale również plecak rozłożony tylko te szelki wielkie,może huśtawka?pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Może pas do pędzli długo myślałam widać po prawej odciśnięte kółeczka to może cienie tam się znajdowały http://krepamojapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Baner: http://osobliwe.blogspot.com/
    Jest to pas na przeróżne drobiazgi ;)

    OdpowiedzUsuń