Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Zamówienia świąteczne cz. 4

Nicmisięniechcizm. Popularna  choroba atakująca podstępnie i bez  litości :) Właśnie na  nią  zachorowałam i poważnie  zastanawiam się nad przespaniem całej  zimy. Gdybym  tylko umiała hibernować! Pomyślcie  tylko. Wstaje  człowiek wyspany, a za  oknem  już wiosna! Mało tego- wszystkie  zbędne  wałeczki zniknęły, ominęły  człowieka świąteczne  porządki, grypa i inne nieprzyjemności :)

Szkoda, że  terminy  zaczynają  mnie  gonić  z każdej strony..

 Dzisiaj cudowny benzynkowy lariat. Tym  razem z czarnym marmurem i z kolczykami w  zestawie
:) Tył to  tradycyjnie naturalna  skóra.




 Ostatnie i moje  ulubione zdjęcie :) Zobaczcie  jak  się  czai drapieżca  jeden. Jak pazury  wyciąga lubieżnie. I jak  teraz  nie  powiedzieć, że biżuteria handmade  ma  wyjątkowy charakter?






1 komentarz:

  1. Też ostatnio cierpiałam na leniucha, wtedy trzeba złapać coś, jakieś swoje rękodzieło czym prędzej żeby na nowo wkręciło. Ja bym sobie tam nie darowała, gdybym święta miała przespać, oj te uszka w barszczu świątecznym... nie ma mowy:)
    Oryginalna biżuteria, wpada w oko:) Zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń