Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

czwartek, 23 stycznia 2014

Bransoletka i wielkie ambicje (nr 4)

Niestety pożegnałam się z aparatem fotograficznym i od  tej  pory  aż do  odwołania będę  skazana  na  komórkę :(

Ale nie popadam w  marazm, gdyż..... właśnie  przyszło do mnie  moje zamówione 576 metrów wstążki!


 Co prawda brąz różni  się  od  tego  zamówionego odcieniem ( miał wpadać w miedź), ale  nie  będę  się  kłóciła. Być może to  wina  mojego monitora. Dobrze, że reszta jest ok :)

A na co mi tyle  wstążek?

Zielona- na choinki (wtf?! jakie  choinki?- zobaczycie wszystko w swoim  czasie).
Czerwona i biała- na  kanzashi ( zobaczymy czy zdołam  się  nauczyć, do tej pory nie  wiem  czy to był dobry wybór kolorów na  początek).
Czerwona i czarna- gorset ( haha! wszyscy od  zawleczek wiedzą o co kaman, ale to dopiero  po sesji).
Butelkowa i czarna- kolejny gorset (o ile wyjdzie pierwszy, może nawet pokuszę się o over).


A w międzyczasie powstała taka oto bransoletka:

Splot turecki, trzy rodzaje koralików= trochę chaotyczny, aczkolwiek ciekawy efekt.



2 komentarze:

  1. Rzeczywiście fajne to wyszło, w szczególności przy tym połączeniu kolorów, a gorsetu już się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka ciekawa:). Ambicje jak zwykle wielkie, ale i do realizacji;) Trzymam kciuki!
    Ps. jestem ciekaw tych gorsetów:>.

    OdpowiedzUsuń