Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

piątek, 17 stycznia 2014

Gąsieniczka inaczej (nr 2 i 3)

Miałam ochotę na  Caterpillar. Wielką ochotę. Nawlekłam  więc  koraliki i przystąpiłam do dzieła. Niestety, albo może na  szczęście, się zagapiłam i tak oto można  podziwiać gąsieniczkę wykonaną ukośnikiem. Jest lżejsza, bardziej giętka i można ją  nosić zawiniętą lub "na prosto" według własnego uznania. Od razu powstał naszyjnik i bransoletka co by się nie rozdrabniać. Efekt tak mi się  spodobał, że  pozwoliłam  mu istnieć dalej...

Słońce złośliwie  pokazało się tylko na parę minut, więc połowy swoich wyrobów nie zdążyłam obfocić jak  zawsze ostatnio. Chyba czas się  przyzwyczaić do żałosnego oświetlenia.





4 komentarze:

  1. Ukośnikowa gąsieniczka, tego jeszcze nie było:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten "przypadkowy pomysł" :) Super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i bardzo oryginalnie :)))

    OdpowiedzUsuń