Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

piątek, 28 marca 2014

Idziemy na jagody, na jagody.. (nr 15)

Jakoś  tak  ostatnio u  mnie  trochę leśnie na  blogu. W sumie  nie  wiadomo dlaczego. A to dopiero  początek takich  prac :)
Dzisiaj w roli głównej pancerna bransoletka i po raz  pierwszy  premierowo- przywieszka.
Pomysł na  wykonanie jagódek  podpatrzyłam z tutoriala z bloga Be Positive :)

Od  razu mi  się  przypomina  piosenka, którą  lubiła  śpiewać  moja siostra, a której nie znosiłam (chyba  przez tą przerażającą wzmiankę o czarnych sercach):

"Jesteśmy jagódki, czarne jagódki,
Mieszkamy w lasach zielonych, zielonych,
Oczka mamy czarne, buźki granatowe,
A sukienki są zielone i seledynowe.

A kiedy dzień nadchodzi, dzień nadchodzi,
Idziemy na jagody, na jagody,
A nasze czarne serca, czarne serca,
Biją nam radośnie bum tarara bum.(...)"

2 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej w Mini Rozdawajce :) Czekam na maila z adresem :)

    OdpowiedzUsuń