Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 26 marca 2014

Lato w pełni (nr 14)

Jak  widać  w  moim  skromny skromnym kawałku  przestrzeni twórczej  nastało  lato zamiast wiosny. A  jak  lato to muszelki, a jak miały być  muszelki to modelina poszła  w ruch.
Miałam  ją  troszkę  podmalować  przed  wypiekiem, ale  w sumie  wyszła  bardzo  wdzięcznie więc  nie  żałuję, że  zapomniałam.

Zwróćcie uwagę jakie  szalone  zapięcie. Pierwszy  raz się  z takim  spotkałam. Koraliki z recyklingu z zeszłej  epoki. Na pewno już  nigdzie nie dostępne.

 Sprawdziłam ostatnio statystyki długoterminowe  mojego  bloga i oczom  nie  wierzę..... Najwięcej  wejść odnotowuję, gdy nic  nie  publikuję O.o

Witam obserwatorów z Rosji!

1 komentarz:

  1. Na spacer po plaży idealnie by pasował do letniej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń