Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

sobota, 15 marca 2014

Serduszko (nr 11)

Znów  czekałam na  możliwość  zrobienia  ładnych  zdjęć  tak  długo aż pogoda  się zupełnie  popsuła :/ Dobrze, że mam w zapasie bardzo prosty  wisiorek, któremu złe  oświetlenie  nie straszne.

Motyw bardziej  pasujący  do  lutego niż  do  marca, ale jakoś w  tym  roku  mam lekkie opóźnienie inspiracyjne :) Wisiorek  wykonany z  modeliny. Lepienie  takich  prościzn to naprawdę  sama przyjemność.

Pozdrawiam wszystkich , którzy nie  mogą  pozwolić  sobie  na  puste przebiegi i nie  wiedzą w co  ręce  najpierw  włożyć! :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne :))
    Modelina hmm jakoś nawet serduszka mi nie wychodzą :/ ale twoje bardzo piękne :))
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń