Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

poniedziałek, 24 marca 2014

Truskawka (nr 13)

 Macie  tak, że  gdy  wstaniecie słonko wesoło się do  was  uśmiecha, a każde robione  tego  dnia  zdjęcie jest  idealne? Ja  też  nie :)


Do lepienia figurek, czy ogólnie  czegokolwiek oprócz  paciorków, robiłam  już  wiele podejść. Najczęściej były  poniżej poziomu krytyki. Tym  razem jednak truskaweczka  wyszła  całkiem  zgrabnie i mimo, że  jest nazwijmy to umownie- jest "jednostronnie  płaska" jestem z niej  dumna. Zaraz na  fali uniesienia  powstał  maleńki charmsik:

No tu już  gorzej jak  widać, ale  się  nie  poddaję  :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo smakowita truskaweczka:)
    Miło mi,że wpadłaś do mnie z gościną:) Zapraszam częściej:)
    Dziękuję za miły komentarz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam truskawki, teraz będę o nich myśleć cały dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ćwiczenie czyni mistrza :-) na mnie efekt Twojej pracy robi bardzo dobre wrażenie - apetyczna ta truskawka :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jestem pod wrażeniem ja tylko wyjmuję modelinę, ulepię krzywulca a następnie go rozbiorę na czynniki pierwsze i chowam modelinę. Jak narazie tak mi wychodzi współpraca z tym materiałem dlatego podziwiam każdego kto jest w stanie cokolwiek stworzyć a truskaweczka bardzo smakowita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to się nie zrażać :)

      Usuń