Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Lasy zielone, bory cieniste (nr 18)

Moje listki z modeliny cieszyły  się  takim  zainteresowaniem ( a niestety zrobiłam  tylko jeden  próbny komplecik dla  siebie), że  zostałam zmuszona na powtórkę z rozrywki. I chyba  dobrze  się  stało. Dopracowałam technikę i teraz  wyglądają jeszcze lepiej :)




Jak widać jeden  z naszyjników jest z większą  ilością listków. Do tego powstały dwie  pary kolczyków i aż 4 mniej zwracające na  siebie uwagę wisiorki. Podobnie jak stara  wersja wygląda cudownie i nieprzesadnie nawet w  stylizacji z czarnym golfem.

Pozdrawiam :)


3 komentarze:

  1. Listki wyszły cudne, jak takie świeżutkie, malutkie na brzozach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe komplety - podpisuję się pod słowami bluefairy, bo rzeczywiście wygladają jak listki brzozowe :) Zapraszam po wyróżnienie na http://plonacemotyle.blogspot.com
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! ten komplecik jest cudny!

    bardzo dziękuję za umieszczenie banerka do candy-zabawy, jako że właśnie sprawdzone, los trafia do maszyny losującej :)
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń