Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 2 kwietnia 2014

Świderki (nr 17)

Na fali szarości powstały skromne kolczyki co do których  mam mieszane  uczucia:

Ostatnio miałam niebywałą przyjemność spędzić  troszkę  czasu w pełniącej rolę sekretariatu poczekalni przed gabinetem dziekana i oprócz bardzo wesołych  (dla  osób  postronnych) gagów  na  żywo, rodem z  PRL stwierdzam, że atmosferę  miedzy osobami muszącymi tak przebywać/pracować podgrzewają nieustannie trzaskające drzwi. Tak więc  specjalnie z troską o wszelkich pracowników sekretariatów wyszukałam  taki oto napis :

www.hopaj.pl
:)

2 komentarze:

  1. Haha, dobre! Napis rodem z "Misia" normalnie! A kolczyki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny napis hehe:)
    a kolczyki bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń