Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

czwartek, 17 kwietnia 2014

Taka moda (nr 20)

Rok 2014 został ogłoszony rokiem  fuksji, a projektanci stawiają w tym  sezonie na nieskrępowane  kolory. Więc o trochę  szaleństwa pokusiłam  się  też i ja. Dziki melanż trzech fioletów ( nie  wiem  czemu  mój  aparat  uznał to za bardziej niebieski-musicie mi uwierzyć na  słowo, że  temu  fioletowi bliżej  do fuksji ) na czarnym nylonie :) Naszyjnik  bardzo  długaśny, przeznaczony do  wiązania jak sobie kto  wymyśli. Słowem elegancki chaos.






6 komentarzy:

  1. Ładne kolory, fajne frędzle

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmm......fiolety :) moje kolorki :* Cudeńko stworzyłaś :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmmmmm kolor idealny :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajowy, w sam raz do jakiejś super wiosennej kreacji ;)

    OdpowiedzUsuń