Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

czwartek, 31 lipca 2014

Decoupage nr 22

W życiu  zamęt, na  blogu  pustki.
Dostałam w  maju  zestaw do  decoupage  i dopiero  teraz  mam chwilkę  żeby się  nim  nacieszyć, a ile  mam  zaległych  książek  do przeczytania... Pierwszy niewypał. Użyłam  jako  barwnika farbki  dla  dzieci i zamiast  czerni mam szarość, do  tego  dość  niepasujące spękania i mało  widoczny  wzór. Całość  zapewne  pójdzie do  zeszlifowania, ale  zazwyczaj  się  tak  dzieje,  gdy  przystępuje  do  pracy  ze zbytnim  pietyzmem.



1 komentarz:

  1. No w końcu coś nowego:). Kurdę, co by nie mówić, ładny efekt postarzenia wzoru, ma swój urok. No i życzę następnym razem trochę więcej luzu podczas prac:P, a na pewno wszystko wyjdzie ładniej niż sobie zaplanujesz.

    OdpowiedzUsuń