Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 10 września 2014

Bzik

Kiedyś  były mulinowe bransoletki przyjaźni, potem filofun-y, a potem  koniec podstawówki  XD Teraz jak  widać  po  erze biżuterii  składanej z półproduktów wrócił  do  łask  tzw "bzik". Jest  to  coś co każdy ma i co króluje  aż  do  znudzenia,  czyli  jeden  sezon. Loom bands-y czyli małe  gumki w  szalonych  kolorach zaraziły i mnie. Miałam  ostatnio całkiem  sporo stresów  w pracy  więc narobiłam tego  całą  masę, ale cóż z  tym fantem począć dalej? Większość bez  problemu znalazła  właścicieli i to o dziwo pełnoletnich, a mi bardzo  szybko skończył  się  surowiec.(A  w  internecie  jest  tyle  fascynujących  tutoriali!)

Pierwsza  seria XD Druga niestety nie  dotrwała do  zdjęć. Do pracy  często noszę tęczową co niezmiernie przykuwa wzrok  dzieci i wielokrotnie spotkałam  się  z ich  żywiołowymi i rozbrajającymi reakcjami. A  teraz żebym  nie  czuła  się  osamotniona loom  bands na rękach kogo innego:


3 komentarze:

  1. Pamiętam mulinowe, myślałam, że te taki są, a to z gumek :) fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio widziałam podobne bransoletki u dzieciaków z podstawówki. Zrobiły je całkiem same - byłam pod wrażeniem!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń