Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

piątek, 22 maja 2015

Melanż

Zawsze  zastanawiałam  się  czy  takie  zwykłe  mieszanie  kolorów  wynika  z  baku inwencji  twórczej i  wymyślenia bardziej  regularnego  wzoru. Teraz  już  wiem, że  ogółem  i  najczęściej  to  następstwo  braku czasu  i odpowiednich  materiałów. Tak więc rozpoczynam  sezon  na kolorowe  melanże :)

Ten  dzisiejszy  to  mierzący   90 cm prosty  naszyjnik:




2 komentarze:

  1. Śliczny, mi trochę kojarzy się ze skórą węża(moja bujna wyobraźnia, hehe).
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wiosenny, w tych zielonościach:)

    OdpowiedzUsuń