Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 8 lipca 2015

Sztuka współczesna

Nigdy  nie  rozumiałam  sztuki  nowoczesnej. Jak kawał płótna pomalowany łokciem na niebiesko z kleksem z gyrosa można  studiować  i godzinami  rozpisywać  się  co  autor miał  na  myśli  skoro przeciętny  człowiek zastanawia  się  czy  autor  w ogóle używał  mózgu.

Zazwyczaj  odnoszę  wrażenie, że malarz próbował bezczelnością  ukryć  brak  kunsztu, a to widownia obawiała  się krytyków . Na szczęście wraca  moda na chociażby dzieła Muchy czy Klimta i  coraz  częściej można  spotkać wplecione w codzienność stare obrazy prawdziwych mistrzów. Co prawda nie  wiem  czy majtasy z  Mona Lizą szkodzą sztuce, ale trudno żeby była  wtedy  bliższa człowiekowi.

Cieszy mnie  to  niezmiernie i mam  nadzieję, że chociażby  pośrednio wpłynie  to  na gust "powszechny"

Na  zakończenie  szczypta  umiaru w  moim  wykonaniu ( czerń i aluminium):


 A  jakich  wy lubicie malarzy?

2 komentarze:

  1. Hehe, ja tez nie rozumiem sztuki nowoczesnej:) Ale za to klasyka w takim wydaniu rdzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń