Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

wtorek, 14 lipca 2015

Trzeba zacząć..

Zawsze podobały  mi  się  bransoletki Caprice trzeba  było  więc  się  zawziąć i  zacząć  je  robić :) ( proszę  spodziewać  się  całej  serii)


Ta  miała  być  dla  mnie- bo wiadomo  pierwsze  śliwki robaczywki. Wyszła  jednak  bardzo  udana. Zużyłam  całe  trzy  popołudnia na  tego  grubaska- zdecydowanie  nie  jest  to  wzór dla  niecierpliwych.



Niedługo czekają  mnie  intensywne  remonty, więc  niestety trzeba  zacząć odwiedzać  sklepy z materiałami budowlanymi, a już mi się  w głowie kręci  od  tych  wszystkich  wzorów kafelków i mebli.....

2 komentarze:

  1. Caprice wciągają ja zrobiłam 4 zanim uznałam, że chyba już starczy:)
    Fajna taka szeroka wersja.

    OdpowiedzUsuń