Czemu żadna z was nie chce sprzedawać swoich wyrobów na ETSY? Napisz do mnie na bulinska@wp.pl, a otrzymasz 40 darmowych aukcji! To wystarczająco dużo żeby spróbować pokazać się światu za darmo :)

środa, 29 lipca 2015

Widok z okna

Taki oto  będę  miała  widok z  kuchni w nowym  mieszkanku-  ciągle  walczymy, żeby  ten  widok wykorzystać na  jakieś  miejsce "kawowo-herbaciane" :)  Ciężka  sprawa  remont,  ale  urządzanie  od zera jest  mordercze. W  katalogach wszystko  wygląda  świetnie,  gorsza  sprawa, że w  życiu codziennym na  jasnej  posadzce widać  każdy  kłaczek, a ciemne lakierowane  blaty to  zbieracze  kurzu.


W  międzyczasie moja  druga  ulubiona  caprice - chciałabym  zatrzymać  ją  dla  siebie. Mam jednak nadzieję, że  ten mało altruistyczny zachwyt  niedługo  zaniknie,  bo  inaczej nigdy  nie  wyleczę  się  z  posiadania kilogramów  biżuterii.


1 komentarz:

  1. O masz super widok na wieżę ciśnień!
    Pewnie wieczorami możesz oglądać jak jest podświetlona.
    Caprice - świetna. Ja cały czas się zbieram, żeby ją uszyć, ale jakoś mi jeszcze nie nie po drodze.
    Też tak mam, że chętnie zatrzymałabym biżuterię dla siebie. Walczę ze sobą :)
    pozdrawiam,
    Agata
    www.inaurem.pl

    OdpowiedzUsuń